Krijg je een foutmelding te zien als je gebruik wilt maken van de Smart TV App? Check hieronder wat dit betekent en wat je kunt doen om deze foutmelding zelf te verhelpen.

C001
De zender die je probeert te bekijken zit niet in je huidige abonnement. Je kunt je abonnement uitbreiden op Mijn Online.nl.

C002
De zenderlijst kan niet opgehaald worden. Neem contact met ons op zodat we samen het probleem kunnen oplossen.

C004
Deze foutmelding kan zich voordoen wanneer er een fout is opgetreden met de verbinding tussen de Smart TV en het tv-platform.

  • 1. Controleer of de Smart TV rechtstreeks aangesloten is op het modem. Zorg ervoor dat er geen apparaten zoals homeplugs, switch of router tussen de Smart TV en ons modem zit. Helpt dit niet? Ga dan door naar stap 2.
  • 2. Vervang de netwerk-kabel en start de tv-ontvanger opnieuw op. Helpt dit niet? Ga dan door naar stap 3.
  • 3. Sluit de tv-ontvanger aan op een andere LAN-poort op het modem, start de app hierna opnieuw op.

Is de foutmelding niet verdwenen? Neem dan contact met ons op, dan lossen we het samen op.

C005
Gebruik de ouderlijk toezicht pincode om deze zender te kunnen bekijken.

C006
De zender die je probeert te bekijken is niet beschikbaar op je apparaat, bekijk de zender met je tv-ontvanger als je die hebt.

C101
Je tv heeft geen internetverbinding en daardoor kun je geen gebruik maken van de smart tv-app. Controleer de verbinding tussen het modem en de smart tv.

Bekabeld
Als er een bekabelde verbinding is tussen het modem en de smart tv dan brandt het lampje boven de LAN-poort op het modem waar de kabel op is aangesloten.

Brandt er geen lampje boven de kabel? Vervang de netwerkkabel tussen het modem en de smart tv en zorg ervoor dat de kabel rechtstreeks aangesloten is.

Draadloos
Controleer de draadloze verbinding en probeer de smart tv opnieuw met het draadloze netwerk te verbinden. Blijft het probleem zich voor doen? Gebruik dan een bekabelde verbinding om je smart tv te verbinden met het internet.

C151
Het programma dat je probeert terug te kijken kan op dit moment niet afgespeeld worden. We raden je aan het om het op een later moment nog een keer te proberen. Blijft deze melding zich voordoen? Neem dan contact met ons op zodat we het samen kunnen oplossen.

C206
Het programma dat je probeert te kijken met Begin Gemist, is net begonnen. Hierdoor is het nog niet mogelijk om het programma vanaf het begin te bekijken. We raden je aan om het over een paar minuten nog een keer te proberen. Blijft deze melding zich voordoen? Neem dan contact met ons op zodat we het samen kunnen oplossen.

C250
Het is helaas niet mogelijk om live tv te pauzeren.

Waar gaat je vraag over?

Heb je een vraag over het instellen van je voicemail? Of lukt het niet om de Interactieve TV App te openen? Wij hebben alle veel gestelde vragen en antwoorden voor je op een rijtje gezet. Hieronder kun je kiezen uit categorieën die passen bij je vraag. En kom je er niet uit? Probeer dan ook eens onze stap-voor-stap oplossingen.