Krijg je een foutmelding te zien als je gebruik wilt maken van de Canal Digitaal TV App? Check hieronder wat dit betekent en wat je kunt doen om deze foutmelding zelf te verhelpen.

P001 / A001
De zender die je probeert te bekijken zit niet in je huidige abonnement. Je kunt je abonnement uitbreiden op Mijn Online.nl.

P002 / A002
De zenderlijst kan niet opgehaald worden. Neem contact met ons op zodat we samen het probleem kunnen oplossen.

P005 /A005
Gebruik de ouderlijk toezicht pincode om deze zender te kunnen bekijken.

P006 /A006
De zender die je probeert te bekijken is niet beschikbaar op je apparaat, bekijk de zender op je tv-ontvanger.

P018
De zender die je probeert te bekijken is niet beschikbaar in jouw regio, probeer de zender te bekijken op je tv-ontvanger. Heb je een abonnement zonder tv-ontvanger? Neem dan contact met ons op.

P050 / A050
Het programma wat je probeert op te nemen mag niet opgenomen worden.

P101 /A101
Het apparaat wat je gebruikt heeft geen internetverbinding en daardoor kun je de app niet gebruiken.

Controleer of het apparaat verbonden is met een modem en of er een werkende internetverbinding is. Gebruik je 3/4G? Check dan of je een werkende verbinding hebt. Ben je wel verbonden met een wifi-netwerk of 3/4G maar heb je geen internetverbinding? Neem dan contact op de internetprovider/mobiele provider.

P102 / A102
Deze zender is alleen te bekijken als je verbonden bent met een wifinetwerk. Probeer je apparaat te verbinden met een wifinetwerk.

P107
Deze waarschuwing krijg je wanneer je apparaat een beperkte internetsnelheid heeft, waardoor de app minder goed kan functioneren.

Wat kan ik hieraan doen?

Zorg ervoor dat je apparaat verbonden is met een wifi-netwerk. Als je apparaat verbonden is met een wifi-netwerk, verklein dan de afstand tot het modem. Mogelijk is het signaal niet sterk genoeg om tv te kunnen kijken.

Maak je gebruik van ons modem? Kijk dan ook eens op onze klantenservice pagina hoe je het wifi-signaal kunt verbeteren.

P150 /A150
Het programma wat je probeert terug te kijken zit niet in je huidige abonnement. Via Mijn Online.nl kun je je abonnement uitbreiden.

P250 /A250
Live pauzeren is helaas niet beschikbaar op jouw apparaat.

P912
Het afspelen van het programma is niet gelukt, probeer het op een later moment nog een keer. Deze melding kan zich voordoen wanneer er kortstondig geen verbinding is.

Zorg ervoor dat je apparaat verbonden is met een stabiel (wifi-)netwerk. Als je apparaat verbonden is met een wifi-netwerk, verklein dan de afstand tot het modem. Mogelijk is het signaal niet sterk genoeg om tv te kunnen kijken.

Maak je gebruik van ons modem? Kijk dan op onze klantenservice pagina hoe je je wifi-signaal kunt verbeteren.

A252
Je hebt het begin van het programma bereikt, je kunt niet verder terugspoelen.

Waar gaat je vraag over?

Hieronder kun je kiezen uit categorieën die passen bij je vraag.