1. Wanneer wijzigt het tarief van mijn abonnement?

    Vanaf 1 oktober 2022 wijzigt het tarief van je abonnement.

  2. Wanneer zie ik de nieuwe tarieven terug op mijn nota?

    Vanaf 21 september 2022 staat je nieuwe nota in Mijn Online.nl.

  3. Waarom wijzigt Online.nl de prijzen?

    We investeren in de kwaliteit van ons netwerk, zodat jij kunt blijven vertrouwen op een snelle en stabiele internetverbinding. Ieder jaar passen we een inflatiecorrectie toe. De Nederlandse economie heeft te maken met forse inflatie. Hierdoor zijn onze kosten en de inkooptarieven van onze partners flink gestegen. Daarom verhogen wij per 1 oktober 2022 onze tarieven.

  4. Wat gebeurt er met mijn lopende kortingen?

    Eventuele lopende kortingen blijven gelden.

  5. Kan ik mijn huidige abonnement wijzigen of opzeggen?

    De duur van je contract en de contractvoorwaarden veranderen niet. Wil je naar aanleiding van de tariefverhoging je abonnement wijzigen of kosteloos opzeggen? Neem dan contact met ons op.

Chat

  • vandaag

  • Hoi! Welkom bij Online.nl🙂
  • Ben je al klant bij Online.nl of ben je ooit klant geweest?

  • Ja

    Nee, Ik wil klant worden bij Online.nl

  • Ja

  • Nee, Ik wil klant worden bij Online.nl

  • Om je zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, vragen wij je in te loggen met je Online.nl inloggegevens


    Loginnaam vergeten.
    Wachtwoord vergeten
    Ik ben nog geen klant

  • Ja

  • Nee, Ik wil klant worden bij Online.nl

  • Leuk dat je bij ons komt kijken!


Het geselecteerde bestandsformaat wordt niet ondersteund
Chatbot