1. Wanneer wijzigt het tarief van mijn abonnement?

    Vanaf 1 juli 2023 wijzigt het tarief van je abonnement.

  2. Wanneer zie ik de nieuwe tarieven terug op mijn nota?

    Vanaf 21 juni 2023 staat je nieuwe nota in Mijn Online.nl.

  3. Waarom wijzigt Online.nl de prijzen?

    Wij investeren continu in de kwaliteit van onze dienstverlening en internetnetwerk. Ook bieden we in steeds meer plaatsen internet via glasvezel aan. Hierdoor kun je blijven vertrouwen op een snelle en stabiele internetverbinding. De Nederlandse economie heeft nog steeds te maken met hoge inflatiecijfers. Hierdoor zijn onze inkoopkosten flink gestegen. Wij verhogen daarom onze tarieven per 1 juli 2023.

  4. Wat gebeurt er met mijn lopende kortingen?

    Eventuele lopende kortingen blijven gelden.

  5. Kan ik mijn huidige abonnement wijzigen of opzeggen?

    De duur van je contract en de contractvoorwaarden veranderen niet. Wil je naar aanleiding van de tariefverhoging je abonnement wijzigen of kosteloos opzeggen? Neem dan contact met ons op.

Chat

  • vandaag

  • Hoi! Welkom bij Online.nl🙂
  • Ben je al klant bij Online.nl of ben je ooit klant geweest?

  • Ja

    Nee, Ik wil klant worden bij Online.nl

  • Ja

  • Nee, Ik wil klant worden bij Online.nl

  • Om je zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, vragen wij je in te loggen met je Online.nl inloggegevens


    Loginnaam vergeten.
    Wachtwoord vergeten
    Ik ben nog geen klant

  • Ja

  • Nee, Ik wil klant worden bij Online.nl

  • Leuk dat je bij ons komt kijken!


Het geselecteerde bestandsformaat wordt niet ondersteund
Chatbot