• Contactgegevens Klantenservice

    Als je vragen hebt, staan wij voor je klaar. Je kunt ons e-mailen, bellen of gebruik maken van onze online klantenservice. Ook op Social Media zijn wij te vinden en zullen wij ons best doen je vragen te beantwoorden.

  • Vind je antwoord online

    Via de online hulp vind je alles over het gebruik van je abonnement, hulp hij het oplossen van technische problemen en nog veel meer. Je kunt ook een vraag stellen aan een van onze medewerkers.

    Naar de online hulp »

  • Wilt u een klacht indienen?

    Wij streven er naar om een goede service te leveren voor al onze klanten. Helaas lukt dit niet in alle gevallen. Dit willen we uiteraard zo goed mogelijk oplossen.

    Naar het klachtenformulier »

  • Vul ons contactformulier in

    Heb je een vraag of klacht, maar geen zin om te bellen? Vul dan ons contactformulier in en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op om je vraag te beantwoorden of een passende oplossing te vinden.

    Naar het contactformulier »

  • Contactgegevens

    Telefoon:

    088 0038500
    (maandag t/m zaterdag van 9.00 -21.00 uur, lokaal tarief)
    Heb je ook Bellen van Online.nl? Bel ons dan gratis via 1200.

    Postadres

    Postbus 460
    1200 AL Hilversum

    NB: Niet voor retourzendingen. Zie 'Hardware retourneren' voor meer informatie.

    Social Media

    Ook op Social Media beantwoordt onze Klantenservice al je vragen. Leg je vraag of klacht voor via Twitter of Facebook. Ons webcare team zit van maandag t/m zaterdag van 9.00 uur t/m 21.00 uur en zondag van 12.00 tot 19.00 uur voor je klaar!