Apparatuur in bruikleen retourneren

Als je een abonnement bij ons neemt, ontvang je apparatuur in bruikleen. Na beëindiging van je abonnement, stuur je deze apparatuur naar ons terug. Hoe dit werkt, gaat, lees je hieronder.



Opzegging

Direct na het opzeggen van je abonnement ontvang je een bevestiging per e-mail.

Retourdoos

Heb je van ons een retourdoos ontvangen, dan gebruik je deze om de gewenste apparatuur terug te sturen. Je kunt natuurlijk ook een andere geschikte doos gebruiken.

Schrijf altijd je klantnummer duidelijk zichtbaar op de doos.

Versturen

Verstuur de apparatuur naar onderstaand adres. Bewaar het verzendbewijs goed. Misschien heb je het later nog nodig. De verzending is gratis.

Retour adres:

Online.nl
t.a.v. afdeling Retouren
Antwoordnummer 1003
4130 VP Vianen

Schrijf altijd je klantnummer duidelijk zichtbaar op de doos.

Herinnering

Als wij de gevraagde apparatuur na 6 weken nog niet hebben ontvangen, sturen we je een herinnering per e-mail. Na nog eens 6 weken ontvang je per e-mail een laatste herinnering.

Heb je de apparatuur wel teruggestuurd? Dan vragen we om je verzendbewijs.

Kosten

Hebben wij de gewenste apparatuur binnen zes weken na de laatste herinnering nog niet retour ontvangen, dan brengen wij de kosten voor de apparatuur in rekening.



Apparatuur retourneren

Omruilen apparatuur

Soms is het nodig je modem of tv-ontvanger te vervangen. Bijvoorbeeld omdat deze stuk is of verouderd. Hoe dat in zijn werk gaat, lees je hier.

  1. Nieuw apparaat

    Je ontvangt van ons een nieuw apparaat, ter vervanging van het oude.

  2. Oude apparaat retour?

    Als we het te vervangen apparaat terug willen, sturen we een retourdoos mee met het nieuwe apparaat. Je kunt natuurlijk ook een andere geschikte kartonnen doos of de doos van het nieuwe apparaat gebruiken. Als we het oude apparaat niet terug willen, ontvang je geen retourdoos.

  3. Gratis opsturen

    Je stuurt het pakket met het oude apparaat gratis naar ons antwoordnummer. We raden je aan om het verzendbewijs goed te bewaren.

Veelgestelde vragen

  1. Waarom moet ik apparatuur terugsturen?
  2. Welke apparatuur moet ik terugsturen?
  3. Waar stuur ik de apparatuur heen?
  4. Hoe moet ik de apparatuur terugsturen?
  5. Wat kost het terugsturen van de apparatuur?
  6. Waarom worden er kosten in rekening gebracht (of afgeschreven) voor apparatuur?
  7. Ik heb geen retourdoos ontvangen, wat nu?
  8. Ik heb geen apparaten meer of kan ze niet vinden. Wat gebeurt er als ik apparaten niet retour stuur?
  9. Ik heb de apparatuur teruggestuurd, maar krijg toch kosten in rekening gebracht
  10. Hoe kan ik bewijzen dat ik de apparatuur terug heb gestuurd?
  11. Ik heb de apparatuur alsnog teruggestuurd, wanneer ontvang ik mijn geld terug?

Chat

  • vandaag

  • Hoi! Welkom bij Online.nl🙂
  • Ben je al klant bij Online.nl of ben je ooit klant geweest?

  • Ja

    Nee, Ik wil klant worden bij Online.nl

  • Ja

  • Nee, Ik wil klant worden bij Online.nl

  • Om je zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, vragen wij je in te loggen met je Online.nl inloggegevens


    Loginnaam vergeten.
    Wachtwoord vergeten
    Ik ben nog geen klant

  • Ja

  • Nee, Ik wil klant worden bij Online.nl

  • Leuk dat je bij ons komt kijken!


Het geselecteerde bestandsformaat wordt niet ondersteund
Chatbot