• Verhuizen

    We verhuizen je abonnement van Online.nl graag mee naar je nieuwe adres. Geef ons je gewenste verhuisdatum door en wij regelen de rest!

    Ben je nog geen klant van Online.nl?

    Bekijk hier ons aanbod
  • Hoe werkt het?

    Stap 1 : Geef je verhuizing door

    Geef je verhuizing zo snel mogelijk aan ons door.

    Telefonisch
    Bel ons op 088 0038500 (lokaal tarief). Wij regelen de verhuizing naar je nieuwe adres. Wil je meer snelheid, glasvezel of Interactieve TV? Geen probleem! Als het beschikbaar is op je nieuwe adres dan kunnen we ook dat meteen regelen.

    Bel ons op 088 0038500

    Online
    Je kunt je verhuisdatum ook doorgeven op Mijn Online.nl. Je kunt inloggen met de bij jou bekende combinatie van gebruikersnaam (online.nl e-mailadres) en wachtwoord. Wachtwoord vergeten?

    Mijn Online.nl  

    Je huidige abonnement

    In Mijn Online.nl kun je direct zien of je huidige abonnement ook beschikbaar is op je nieuwe adres . Bel ons dan kunnen we meteen alle nieuwe mogelijkheden op je nieuwe adres bekijken.

    Stap 2: Je oude woning:

    Checklist voordat je gaat verhuizen!

    Voor je gaat verhuizen is het handig om alles voor te bereiden. Zo weet je zeker dat je niet voor verrassingen komt te staan in je nieuwe woning. Tijdens het inpakken is het handig om onderstaande lijst door te nemen en eventueel uit te printen.

    Check de checklist (pdf)

    Neem je apparatuur mee
    Je neemt je modem, tv-ontvanger en kabeltjes mee naar je nieuwe adres en sluit het daar weer heel eenvoudig aan.

    Stap 3: Goed geregeld

    Wij zorgen ervoor dat de aansluiting op je oude adres op de afgesproken datum wordt afgesloten en wordt verhuisd naar je nieuwe adres.

    Stap 4: Je nieuwe woning, zo geïnstalleerd

    Eenmaal aangekomen in je nieuwe woning is het wel zo prettig als je zo snel mogelijk van onze diensten gebruik kunt maken! Let op dat de levering tussen 10:00 en 18:00 plaats zal vinden. We adviseren dan ook om alles pas na 18:00 alles aan te sluiten. Om er zeker van te zijn dat de installatie juist verloopt is het handig om een aantal stappen door te lezen. Lees hier de checklist

    Kom je er toch niet uit?
    Je Online.nl Internet en Interactieve TV installeer je vervolgens heel makkelijk zelf. Kom je er toch niet uit? Dan bel je gewoon met onze klantenservice en we praten je graag door de installatie heen. Als dat ook niet lukt dan kan onze monteur je altijd nog helpen.

  • Verhuis je naar het buitenland?

    Wanneer je verhuist naar het buitenland heb je het recht om je contract bij Online.nl kosteloos op te zeggen. Het enige dat wij hier voor nodig hebben is een bewijs dat je in het buitenland woont.

    Je kunt de apparatuur kosteloos terug sturen naar het onderstaande adres:

    Online.nl
    p/a Fermwerk
    Antwoordnummer 10040
    3440 TB Woerden

    Wat willen we terug retour ontvangen:

    • De modem plus stroomadapter
    • De televisie-ontvanger plus stroomadapter en afstandsbediening

     

    Het meest eenvoudige is een bewijs van inschrijving die je verkrijgt via Mijnoverheid.nl. Je hebt een schermafbeelding nodig waarop je nieuwe adres duidelijk zichtbaar is. Als je geen afbeelding van mijn overheid kunt leveren dan is een schermafbeelding van een bankafschrift, waar je nieuwe adres duidelijk op staat, ook voldoende. Zorg ervoor dat het volgende duidelijk zichtbaar is:

    • Het nieuwe adres
    • Dat het om een bankafschrift of een bewijs van inschrijving gaat
    • De datum

     

    Het bewijs van inschrijving voeg je als bijlage toe aan het contactformulier op deze website. Vul dan alleen nog je gegevens in en verstuur het formulier. De rest regelen wij.

  • Veelgestelde vragen

    Blijf je binnen je huidige netnummergebied? Dan kun je je telefoonnummer meenemen naar je nieuwe adres. Verhuis je naar een ander netnummergebied? Dan krijg je een nieuw telefoonnummer. Je e-mailadres kun je altijd gewoon meenemen.

    Wordt je verhuizing toch iets later of gaat het niet door? Dat horen we graag zo snel mogelijk.

    Wil je meer snelheid of Interactieve TV? Of iets anders toevoegen aan je abonnement tijdens je verhuizing? Geen probleem. Neem dan telefonisch contact met ons op 088 0038500 (lokaal tarief) en we helpen je hier graag mee.

    Ja, in sommige gevallen is het mogelijk om het contract over te dragen. Neem hiervoor contact met ons op.

    Als je je abonnement meeverhuist kun je in de meeste gevallen je modem, iptv ontvanger etc. gewoon meenemen. Neem je nieuwe diensten waarvoor je nieuwe apparaten ontvangt, dan ontvangen we graag de oude apparaten die je in bruikleen hebt weer terug. Hier zullen we je apart over informeren.