Verhuizen

Je neemt je complete pakket natuurlijk graag mee naar je nieuwe woning. ‘Compleet’ betekent ook dat wij alles voor je regelen. We verhuizen je abonnement van Online.nl graag mee naar je nieuwe adres. Geef ons je gewenste verhuisdatum minimaal 4 weken van te voren door en wij doen de rest.

Ben je nog geen klant van Online.nl?

Hoe werkt het?

Stap 1 : Geef je verhuizing door

Geef je verhuizing zo snel mogelijk aan ons door. Doe dit minimaal 4 weken van te voren zodat je zeker weet dat je in je nieuwe woning weer kunt genieten van het compleetste pakket voor de beste prijs.

Online

Je kunt je verhuisdatum doorgeven op Mijn Online.nl. Je kunt inloggen met de bij jou bekende combinatie van gebruikersnaam (online.nl e-mailadres) en wachtwoord. Wachtwoord vergeten?

Mijn Online.nl

In Mijn Online.nl kun je ook direct zien of je huidige abonnement ook beschikbaar is op je nieuwe adres en of er een hogere snelheid beschikbaar is.

Telefonisch

Bel ons op 088 0038500 (lokaal tarief). Wij regelen de verhuizing naar je nieuwe adres. Wil je meer snelheid, glasvezel of Interactieve TV? Geen probleem! Als het beschikbaar is op je nieuwe adres dan kunnen we ook dat meteen regelen.

Bel ons op 088 0038500

Stap 2 : Je oude woning:

Neem je apparatuur mee

Je neemt je modem, tv-ontvanger en kabeltjes mee naar je nieuwe adres en sluit het daar weer heel eenvoudig aan.

Let op: als je nu glasvezel hebt en gaat verhuizen, kan het zijn dat je een andere glasvezelaansluiting hebt op je nieuwe adres. We sturen dan altijd nieuwe apparatuur en informatie op voor de aansluiting. Probeer niet zomaar je huidige apparatuur aan te sluiten als de aansluiting anders is.


Stap 3: Goed geregeld

Wij zorgen ervoor dat de aansluiting op je oude adres op de afgesproken datum wordt afgesloten en wordt verhuisd naar je nieuwe adres.


Stap 4: Je nieuwe woning, zo geïnstalleerd

Eenmaal aangekomen in je nieuwe woning is het wel zo prettig als je zo snel mogelijk van onze diensten gebruik kunt maken! Let op dat de levering tussen 10:00 en 18:00 plaats zal vinden. We adviseren dan ook om alles pas na 18:00 alles aan te sluiten. Om er zeker van te zijn dat de installatie juist verloopt is, kun je onze installatievideo en handleidingen eens bekijken.

Kom je er toch niet uit?

Je Online.nl Internet en Interactieve TV installeer je vervolgens heel makkelijk zelf. Kom je er toch niet uit? Dan bel je gewoon met onze klantenservice en we praten je graag door de installatie heen. Als dat ook niet lukt dan kan onze monteur je altijd nog helpen.

Verhuis je naar het buitenland?

Wanneer je verhuist naar het buitenland heb je het recht om je contract bij Online.nl kosteloos op te zeggen. Het enige dat wij hier voor nodig hebben is een bewijs dat je in het buitenland woont.

  1. Apparatuur terugsturen?
    • De modem plus stroomadapter
    • De televisie-ontvanger plus stroomadapter en afstandsbediening
  2. Wat voor bewijs moet ik opsturen?
    • Het nieuwe adres
    • Dat het om een bankafschrift of een bewijs van inschrijving gaat
    • De datum
  3. Hoe stuur ik het bewijs op?

Veel gestelde vragen

  1. Houd ik hetzelfde telefoonnummer en e-mailadres als ik verhuis?
  2. Kan ik mijn verhuizing wijzigen of annuleren nadat ik de datum heb doorgegeven?
  3. Kan mijn abonnement wijzigen tijdens mijn verhuizing?
  4. Mijn huisgenoot blijft op het oude adres wonen en wil graag mijn abonnement overnemen. Kan dat?

  5. Moet ik mijn apparatuur terugsturen als ik verhuis?