Controleer of je smart-tv geschikt is voor de app
Kijk hier voor de lijst van alle geschikte smart-tv’s. Op deze lijst staan alle tv’s waar we de app op hebben getest. Mogelijk is jouw tv dus wel geschikt, maar staat hij (nog) niet op de lijst. In dat geval kun je de app dus gewoon installeren en gebruiken als hij in de appstore staat. We kunnen dan alleen niet garanderen dat de app helemaal naar behoren werkt.
- Controleer laatste versie
Als je problemen ervaart met de app voor je smart-tv, controleer dan of je de laatste versie van de app geïnstalleerd hebt. Kijk in de appstore van je tv of er een update beschikbaar is.
- Controleer je internet
Controleer of je smart-tv verbonden is met internet. Je kunt dit het beste testen door je tv met het modem te verbinden met een ethernetkabel. Werkt internet niet goed? Kijk hieronder voor een stappenplan met oplossingen.
Stappenplan Internet
Stappenplan Wifi
- CANAL+ app opnieuw op je tv installeren
Als je de CANAL+ app opnieuw wilt installeren, is het belangrijk dat je jouw account eerst loskoppelt. Dit doe je in de mobiele app. Ga naar accountinstellingen rechts onderin door op het account symbool te drukken. Ga daarna naar Verbonden apparaten onder het kopje Verbonden apparaten. Zoek je apparaat op in de lijst en verwijder door op het prullenbakje te drukken.
Verwijder de app van je televisie en installeer deze opnieuw. Je kunt inloggen met je Mijn Online.nl inloggegevens. Weet je je wachtwoord niet meer? Klik dan hier om een nieuw wachtwoord aan te vragen.
Je kunt je smart-tv ook koppelen met de mobiele app. Ga in de app op je mobiele apparaat naar naar je profiel en instellingen. Ga daarna naar tv koppelen met QR-code onder het kopje Verbonden Apparaten. Scan vervolgens de QR-code die je op je tv ziet om in te loggen.