Ik kan de app niet vinden

De Canal Digitaal TV App is alleen beschikbaar in de Nederlandse appstores. Staat je telefoon ingesteld op een buitenlandse taal of regio? Dan kan dit mogelijk de oorzaak zijn. Pas de taal- of regio-instellingen aan naar Nederland (indien mogelijk) en probeer het opnieuw.

google play appstore

De app is mogelijk ook niet vindbaar als je apparaat niet voldoet aan de systeemvereisten.

Voor Apple: iOS 11
Voor Android: Android 7

Om de Smart TV App te zoeken, gebruik je de appstore van je tv en zoek je naar Canal Digitaal. Kun Gevonden? Dan kun je de app installeren. Kun je de app niet vinden? Dan is je tv waarschijnlijk niet geschikt.

Bekijk de lijst van alle geschikte smart-tv’s. Op deze lijst staan alle tv’s waar we de app op hebben getest. Mogelijk is jouw tv dus wel geschikt, maar staat hij (nog) niet op de lijst. In dat geval kun je de app dus gewoon installeren en gebruiken als hij in de appstore staat. We kunnen dan alleen niet garanderen dat de app helemaal naar behoren werkt. 


Ik kan niet inloggen

Om gebruik te kunnen maken van de Canal Digitaal TV App moet je inloggen met je Mijn Online.nl inloggegevens. Weet je je wachtwoord niet meer? Klik dan hier om een nieuw wachtwoord aan te vragen.

Belangrijk: je kunt alléén inloggen als je een actief abonnement hebt.

Om in te loggen op een Smart TV app kun je je smart tv ook koppelen met de mobiele app. Ga in je mobiele app naar je accountinstellingen rechts onderin door op je account symbool te drukken. Ga daarna naar tv koppelen met QR-code onder het kopje Verbonden Apparaten. Scan vervolgens de QR-code die je ziet in de Smart TV App om in te loggen.


Ik heb geen beeld

Als je wél kunt inloggen maar geen beeld krijgt bij het starten van Live TV of TV Gemist, zijn er verschillende oplossingen mogelijk. Welke oplossing dit is, is afhankelijk van het type apparaat dat je gebruikt. Maak hieronder een keuze uit de verschillende apparaten.

Problemen oplossen met Windows of Mac
Problemen oplossen met de Android app
Problemen oplossen met de iOS app
Oplossing voor de Smart TV App


Slecht of haperend beeld

Als je slecht of haperend beeld hebt, komt dit waarschijnlijk door de internetsnelheid die je haalt op het apparaat dat je gebruikt. De app zal dan automatisch een lagere kwaliteit tonen. De beeldkwaliteit verbetert als er weer voldoende internetsnelheid gehaald wordt.

Blijft het beeld slecht? Controleer dan of je de internetsnelheid kunt verbeteren. Je hebt minimaal een snelheid van 12 Mb/s nodig.

Deel je het internet met huisgenoten? Dan kan een hogere snelheid nodig zijn.

Ik krijg een foutmelding

Check ons overzicht van foutmeldingen om te kijken wat je het beste kan doen bij de melding die je krijgt.

De meeste foutmeldingen zijn opgebouwd uit een letter en een nummer. De letter staat vaak voor het platform waarop de foutmelding voorkomt, zoals de tv-ontvanger of app. Voor de app heb je de volgende mogelijkheden:

Apparaat-type

Letter

Voorbeeld foutcode

Android

A

A100

iOS

P

P100

Web

W

W100

Smart TV

C

C100

 

Chat

  • vandaag

  • Hoi! Welkom bij Online.nl🙂
  • Ben je al klant bij Online.nl of ben je ooit klant geweest?

  • Ja

    Nee, Ik wil klant worden bij Online.nl

  • Ja

  • Nee, Ik wil klant worden bij Online.nl

  • Om je zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, vragen wij je in te loggen met je Online.nl inloggegevens


    Loginnaam vergeten.
    Wachtwoord vergeten
    Ik ben nog geen klant

  • Ja

  • Nee, Ik wil klant worden bij Online.nl

  • Leuk dat je bij ons komt kijken!


Het geselecteerde bestandsformaat wordt niet ondersteund
Chatbot