Ik kan de app niet vinden

De Canal Digitaal TV App is alleen beschikbaar in de Nederlandse appstores. Staat je telefoon ingesteld op een buitenlandse taal? Dan is er kans dat je de app niet kan vinden. Verander de taalinstelling (indien mogelijk) en probeer het opnieuw. 

De app is mogelijk ook niet vindbaar als je apparaat niet voldoet aan de systeemvereisten.


Ik kan niet inloggen

Om gebruik te kunnen maken van de Canal Digitaal TV App moet je inloggen met je Mijn Online.nl inloggegevens. Weet je je wachtwoord niet meer? Klik dan hier om een nieuw wachtwoord aan te vragen.

Belangrijk: je kunt alléén inloggen als je een actief abonnement hebt.

Ik heb geen beeld

Als je wél kunt inloggen maar geen beeld krijgt bij het starten van Live tv of TV Gemist, zijn er enkele stappen die je kunt uitvoeren om het probleem te verhelpen.

Welke stappen dat zijn is afhankelijk van het type apparaat dat je gebruikt. Maak hieronder een keuze uit de verschillende apparaten.

Problemen oplossen met Windows of Mac
Problemen oplossen met de Android app
Problemen oplossen met de iOS app


Slecht of haperend beeld

Als je met het apparaat dat je gebruikt onvoldoende internetsnelheid kunt behalen zal de app automatisch een lagere kwaliteit tonen. De beeldkwaliteit verbetert automatisch als er weer voldoende internetsnelheid gehaald wordt.

Blijft het beeld slecht? Controleer dan of je de verbindingssnelheid kunt verbeteren. Je dient een internetverbinding van minstens 5 Mbit/s te hebben.

Deel je het internet met huisgenoten? Dan kan een hogere snelheid nodig zijn.

Waar gaat je vraag over?

Heb je een vraag over het instellen van je voicemail? Of lukt het niet om de Interactieve TV App te openen? Wij hebben alle veel gestelde vragen en antwoorden voor je op een rijtje gezet. Hieronder kun je kiezen uit categorieën die passen bij je vraag. En kom je er niet uit? Probeer dan ook eens onze stap-voor-stap oplossingen.