Het apparaat opnieuw opstarten

In de meeste gevallen kunnen problemen met de CANAL+ app worden opgelost door je Android-apparaat opnieuw op te starten.

  1. Schakel je apparaat uit door de aan-uitknop ingedrukt te houden
  2. Bevestig dat je het apparaat opnieuw wilt opstarten
  3. Druk opnieuw op de aan-uitknop om het apparaat opnieuw in te schakelen
  4. Herstart de CANAL+ app en controleer of het probleem is opgelost

Het kan raadzaam zijn om de gegevens van de Android-app te wissen wanneer het probleem aanhoudt.


Gegevens wissen met Android

Vaak kunnen opstart-/beeldproblemen verholpen worden door de 'cache' van de app te wissen.

  1. Ga in het Android-startscherm naar Instellingen (Settings).
  2. Selecteer Apps.
  3. Selecteer CANAL+.
  4. Selecteer Opslag (Storage).
  5. Selecteer Gegevens wissen (Clear data) en OK.
  6. Herstart de CANAl+ app en controleer of het probleem is opgelost.

TV App opnieuw installeren

Verwijder en herinstalleer de app wanneer de problemen aanhouden:

  1. Open de app Play Store.
  2. Zoek naar CANAL+.
  3. Selecteer de app.
  4. Selecteer Verwijderen (Uninstall) op de CANAL+-pagina van de App Store.
  5. Bevestig dit door OK te selecteren.
  6. Nadat de app is verwijderd, installeer je deze opnieuw door achtereenvolgens op Installeren (Install) en Accepteren (Accept) te tikken.
  7. Selecteer Openen (Open) nadat de app is gedownload.
  8. Open de CANAL+ app en log in.
  9. Controleer of het probleem is opgelost.