Waar kan ik mijn inloggegevens terugvinden?

Om gebruik te kunnen maken van de Canal Digitaal TV App en de Smart TV App, moet je inloggen met je Mijn Online.nl inloggegevens. Als je de inloggegevens zelf niet hebt aangepast, is de gebruikersnaam gelijk aan het oorspronkelijke Online.nl e-mailadres dat je van ons hebt gekregen. Dit e-mailadres kun je terugvinden in de e-mail ‘status van uw abonnement en inloggegevens’. In deze e-mail staat ook het wachtwoord.

Gebruikersnaam vergeten?

Kun je de e-mail niet vinden, of je heb je je gebruikersnaam aangepast maar weet je die niet meer? Dan kun je je gebruikernaam opvragen. Om je gebruikersnaam op te vragen, heb je jouw persoonlijke klantnummer nodig. Dit klantnummer heeft acht cijfers en is terug te vinden in al onze e-mails en brieven

Wachtwoord vergeten?

Kun je de e-mail niet vinden, of heb je je wachtwoord aangepast maar weet je die niet meer? Dan kun je wachtwoord opvragen. Om je wachtwoord op te vragen, heb je jouw persoonlijke klantnummer nodig. Dit klantnummer heeft acht cijfers en is terug te vinden in al onze e-mails en brieven.

Lukt het niet om in te loggen?

Per abonnement kun je maximaal 5 apparaten koppelen. Dit is exclusief de tv-ontvangers. Als je al 5 apparaten gekoppeld hebt, moet je dus eerst een apparaat verwijderen. Open de Canal Digitaal TV App op een van de andere apparaten waarmee je bent ingelogd. Navigeer naar ‘Overzicht gekoppelde apparaten’. Verwijder een van de gekoppelde apparaten door op het prullenbakje te klikken.

Let op: je kunt alleen inloggen als je een actief Interactieve TV abonnement hebt bij Online.nl.

Waar gaat je vraag over?

Hieronder kun je kiezen uit categorieën die passen bij je vraag.