1. Wanneer wijzigt het tarief van mijn abonnement?

    Vanaf 1 maart 2023 wijzigt het tarief van je abonnement.

  2. Wanneer zie ik de nieuwe tarieven terug op mijn nota?

    Vanaf 17 februari 2023 vind je je nieuwe nota in Mijn Online.nl.

  3. Waarom wijzigt Online.nl de prijzen?

    We investeren in de kwaliteit van ons netwerk, zodat jij kunt blijven vertrouwen op een snelle en stabiele internetverbinding. Ieder jaar passen we een inflatiecorrectie toe. De Nederlandse economie heeft te maken met forse inflatie. Hierdoor zijn onze kosten en de inkooptarieven van onze partners flink gestegen. Daarom verhogen wij per 1 maart 2023 onze tarieven.

  4. Wat gebeurt er met mijn lopende kortingen?

    Eventuele lopende kortingen blijven gelden.

  5. Kan ik mijn huidige abonnement wijzigen of opzeggen?

    De duur van je contract en de contractvoorwaarden veranderen niet. Wil je naar aanleiding van de tariefverhoging je abonnement wijzigen of kosteloos opzeggen? Neem dan contact met ons op.

  6. Waar vind ik de nieuwe prijslijst?

    Klik hier voor de prijslijst per 1 maart 2023.