Ik hoor geen geluid

Als je geen geluid hoort terwijl het beeld wel werkt dan kan dit verschillende oorzaken hebben. Probeer de volgende stappen om het op te lossen:

  1. Controleer het geluid van de tv-ontvanger en de tv. Het kan zijn dat 1 van de 2 op mute staat. Controleer als het kan ook of je wel geluid hebt bij andere apparaten, zoals een game console of dvd/blu-ray speler.
  2. Om uit te sluiten dat het misschien ligt aan een tussenliggend apparaat, sluit je tv-ontvanger aan zonder externe geluidsapparatuur zoals een soundbar of surround set.
  3. Vervang de HDMI-kabel tussen de tv-ontvanger en de tv. Gebruik je andere kabels dan de kabels die wij hebben meegestuurd? Check dan eerst in dit overzicht of je de juiste kabels gebruikt.
  4. Start de tv-ontvanger opnieuw op door deze 30 seconden van de stroom te halen en dan de stekker er weer in te steken.
  5. Heb je een Amino tv-ontvanger? Dan kun je proberen het audio kanaal van je tv ontvanger te veranderen.
    1. Ga naar ‘Menu’ -> ‘Meer’ -> ‘Algemeen’ -> ‘Audio’
    2. Zet het kanaal van Dolby naar Stereo of andersom

Is het niet opgelost? Neem dan contact met ons op

Contact

Waar gaat je vraag over?

Heb je een vraag over het instellen van je voicemail? Of lukt het niet om de Interactieve TV App te openen? Wij hebben alle veel gestelde vragen en antwoorden voor je op een rijtje gezet. Hieronder kun je kiezen uit categorieën die passen bij je vraag. En kom je er niet uit? Probeer dan ook eens onze stap-voor-stap oplossingen.