We nemen je graag gratis bij de hand!

Kies je voor Online.nl, dan kies je ook voor complete service. Online.nl vindt dat overstappen best een feestje mag zijn. Jouw feestje, om precies te zijn. We nemen je dan ook graag bij de hand en regelen alles. Van het opzeggen van je oude abonnementen tot ondersteuning bij de (toch al makkelijke) installatie. Met onze Installatie Garantie garanderen wij dat de installatie van Interactieve TV, Internet en Bellen gewoon lukt en jij straks zonder problemen kunt genieten van je abonnement! Dus leun lekker achterover en laat ons het werk doen.

Hoe werkt overstappen naar Online.nl ?

Heel snel. En heel eenvoudig. Wij regelen namelijk alles. Bestel je favoriete Online.nl pakket en je zet onze specialisten meteen aan het werk. Je hoeft zelfs je oude contracten met internet-, tv- en telefoonaanbieders niet op te zeggen. Als je voor onze overstapservice kiest, doen wij dat namelijk voor je. Helemaal gratis. En zonder 'down time'. Je vult bij het doen van je bestelling alleen maar de gegevens van je huidige contracten in. Overstappen naar Online.nl is daarna een kwestie van achteroverleunen en ons het werk laten doen.

Lukt het bij de levering niet om je abonnement zelf te installeren? Geen nood, bel onze klantenservice en we praten je er doorheen. En mocht ook dat niet helpen, dan sturen we met de gratis Installatie Garantie (van toepassing op Alles-in-1 of Internet en TV abonnementen) gewoon een monteur naar je toe. Zonder extra kosten.

Verhuizen

Ga je binnenkort verhuizen? We verhuizen je abonnement van Online.nl graag mee naar je nieuwe adres. Geef ons je gewenste verhuisdatum door en wij regelen de rest! Op de pagina verhuizen vind je meer informatie.

Meer weten?

Neem contact met ons op of lees hieronder de antwoorden op de meest gestelde overstapvragen:

  1. Moet ik zelf mijn contract(en) opzeggen?

    Dat kan, maar hoeft niet. Als je kiest voor onze overstapservice verzorgen wij dat namelijk. Zonder extra kosten! Heb je nu een internetverbinding via DSL, glasvezel of kabel? Dan kun je bijna altijd gebruik maken van de gratis overstapservice. We hebben dan wel wat gegevens van je nodig, zoals je klant- of contractnummer bij je oude provider(s). Deze geef je heel gemakkelijk door bij het doen van je bestelling. Eitje dus!

  2. Waar vind ik het contract- of klantnummer van mijn oude provider?
  3. Zit ik een tijdje zonder internet?
  4. Blijf ik telefonisch bereikbaar?
  5. Gaat overstappen snel?
  6. Wat moet ik zelf regelen?
  7. Hoe weet ik wanneer de overstap plaatsvindt?
  8. Help, ik heb het 'verkeerde' pakket besteld!

Vind de gegevens van je huidige contract:

  1. KPN

    Bij KPN vind je de contractgegevens als volgt:
    Log met je gegevens in op Mijn KPN op www.kpn.com of bel naar 0800-0402 (gratis).
    Je klantnummer bestaat uit 5, 6, 7, 8, 9 of 10 cijfers.

  2. Lijbrandt Telecom
  3. Tele2
  4. Telfort
  5. Vodafone
  6. XMS
  7. XS4ALL
  8. Ziggo

Vragen over je bestelling?

Ga naar www.online.nl/klantenservice/levering, log in met je klantgegevens en je ziet direct wat de status is van je bestelling. Of kijk op www.online.nl/service voor de meestgestelde vragen. Je vindt hier ook de contactgegevens van onze klantenservice.