We nemen je graag gratis bij de hand!

Kies je voor Online.nl, dan kies je ook voor complete service. Online.nl vindt dat overstappen best een feestje mag zijn. Jouw feestje, om precies te zijn. We nemen je dan ook graag bij de hand en regelen alles. Van het opzeggen van je huidige abonnementen tot ondersteuning bij de (toch al makkelijke) installatie. Met onze Installatie Garantie garanderen wij dat de installatie van Interactieve TV, Internet en Bellen gewoon lukt en jij straks zonder problemen kunt genieten van je abonnement! Dus leun lekker achterover en laat ons het werk doen.

Hoe werkt overstappen naar Online.nl ?

Heel snel. En heel eenvoudig. Wij regelen namelijk alles. Bestel je favoriete Online.nl pakket en je zet onze specialisten meteen aan het werk. Je hoeft zelfs je huidige contracten met internet-, tv- en vaste telefoonaanbieders niet op te zeggen. Als je voor onze overstapservice kiest, doen wij dat namelijk voor je. Helemaal gratis. En zonder 'down time'. Om jouw overstap goed te kunnen regelen, is het belangrijk dat je naast je adresgegevens ook je IBAN nummer doorgeeft en op welke naam je huidige abonnement staat. Wil je het telefoonnummer van je huidige abonnement overnemen? Geef dit nummer dan ook door bij het bestellen. Belangrijk hierbij is, dat de gegevens die je bij ons opgeeft, precies overeenkomen met de gegevens die bij je huidige provider bekend zijn. Overstappen naar Online.nl is daarna een kwestie van achteroverleunen en ons het werk laten doen.

Om te voorkomen dat je dubbele abonnementskosten krijgt, checken we sinds 1 januari 2021 ook nog eens of je misschien nog een resterende contractperiode verplichting bij je huidige provider hebt. Als we dat zien, stellen we automatisch de oplevering uit tot dat moment. Heb jij een aanvraag gedaan vóór 1 januari 2021? Dan is het belangrijk dat je zelf checkt wanneer je contract bij je huidige provider afloopt om dubbele kosten te voorkomen.

Lukt het bij de levering niet om je abonnement zelf te installeren? Geen nood, bel onze klantenservice en we praten je er doorheen. En mocht ook dat niet helpen, dan sturen we met de gratis Installatie Garantie (van toepassing op Alles-in-1 of Internet en TV abonnementen) gewoon een monteur naar je toe. Zonder extra kosten.

Verhuizen

Ga je binnenkort verhuizen? We verhuizen je abonnement van Online.nl graag mee naar je nieuwe adres. Geef ons je gewenste verhuisdatum door en wij regelen de rest! Op de pagina verhuizen vind je meer informatie.

Meer weten?

Neem contact met ons op of lees hieronder de antwoorden op de meest gestelde overstapvragen:

  1. Moet ik zelf mijn contract(en) opzeggen?

    Dat kan, maar hoeft niet. Als je kiest voor onze overstapservice verzorgen wij dat namelijk. Zonder extra kosten! Heb je nu een internetverbinding via DSL, glasvezel of kabel? Dan kun je bijna altijd gebruik maken van de gratis overstapservice. We hebben dan wel wat gegevens van je nodig, zoals je adresgegevens, je IBAN nummer en op welke naam je huidige abonnement staat. Wil je het telefoonnummer van je huidige abonnement overnemen? Geef dit nummer dan ook door bij het bestellen. Belangrijk hierbij is, dat de gegevens die je bij ons opgeeft, precies overeenkomen met de gegevens die bij je huidige provider bekend zijn. Deze gegevens geef je heel gemakkelijk door bij het doen van je bestelling. Eitje dus!

  2. Zit ik een tijdje zonder internet?
  3. Blijf ik telefonisch bereikbaar?
  4. Gaat overstappen snel?
  5. Wat moet ik zelf regelen?
  6. Hoe weet ik wanneer de overstap plaatsvindt?
  7. Help, ik heb het 'verkeerde' pakket besteld!

Vragen over je bestelling?

Ga naar www.online.nl/klantenservice/levering, log in met je klantgegevens en je ziet direct wat de status is van je bestelling. Of kijk op www.online.nl/service voor de meestgestelde vragen. Je vindt hier ook de contactgegevens van onze klantenservice.