• Overstappen naar Online.nl?

  • We nemen je graag gratis bij de hand!

    Online.nl vindt dat overstappen best een feestje mag zijn. Jouw feestje, om precies te zijn! We nemen je dan ook graag bij de hand en regelen alles. Van het opzeggen van je oude abonnementen tot ondersteuning bij de (toch al makkelijke!) installatie. Dus leun lekker achterover en laat ons het werk doen!

  • Hoe werkt overstappen naar Online.nl ?

    Heel snel. En heel eenvoudig. Wij regelen namelijk alles. Bestel je favoriete Online.nl pakket en je zet onze specialisten meteen aan het werk. Je hoeft zelfs je oude contracten met internet-, tv- en telefoonaanbieders niet op te zeggen. Als je voor onze overstapservice kiest, doen wij dat namelijk voor je. Helemaal gratis. En zonder 'down time'. Je vult bij het doen van je bestelling alleen maar de gegevens van je huidige contracten in. Overstappen naar Online.nl is daarna een kwestie van achteroverleunen en ons het werk laten doen.

    Lukt het bij de levering niet om je abonnement zelf te installeren? Geen nood, bel onze klantenservice en we praten je er doorheen. En mocht ook dat niet helpen, dan sturen we met de gratis Installatie Garantie (van toepassing op Alles-in-1 of Internet en TV abonnementen) gewoon een monteur naar je toe. Zonder extra kosten.

  • Meer weten?

    Neem contact met ons op of lees hieronder de antwoorden op de meest gestelde overstapvragen:

    Dat kan, maar hoeft niet. Als je kiest voor onze overstapservice verzorgen wij dat namelijk. Zonder extra kosten! Heb je nu een internetverbinding via DSL, glasvezel of kabel? Dan kun je bijna altijd gebruik maken van de gratis overstapservice. We hebben dan wel wat gegevens van je nodig, zoals je klant- of contractnummer bij je oude provider(s). Deze geef je heel gemakkelijk door bij het doen van je bestelling. Eitje dus!

    Dat ligt aan je huidige provider. Meestal vind je deze door in te loggen in je account op de website van je provider. Check onderaan deze pagina een uitleg per provider.

    Nee! Online.nl zorgt ervoor dat je internetverbinding gewoon blijft werken. Bij Online.nl ben je dus niet ineens offline.

    Jazeker. Overstappen naar Online.nl is veilig, want je zit geen dag zonder telefoon.

    Gemiddeld duurt het vier weken voordat je online bent via Online.nl. Als je van onze gratis overstapservice gebruikmaakt, kan dat iets langer zijn. We wachten namelijk totdat je oude contract opgezegd kan worden. Zo besparen we je vervelende dubbele kosten!

    Heel weinig! Je ontvangt een Online.nl installatiepakket met heldere uitleg. Installeren zelf is heel eenvoudig. En kom je er toch even niet uit, dan bel je gewoon met onze ervaren helpdeskmedewerkers. Zij praten je er snel doorheen! Met onze gratis Installatie Garantie ben je zelfs gegarandeerd van een monteur, mocht ook de telefonische uitleg je niet door de installatie heen helpen. Zonder extra kosten.

    We houden je via e-mail op de hoogte. Uiteraard kun je ons ook altijd contact met ons opnemen.

    Kan gebeuren. Neem even contact met ons op en we lossen het samen op. Geen probleem dus!

  • Vind de gegevens van je huidige contract:

    Bij KPN vind je de contractgegevens als volgt:
    Log met je gegevens in op Mijn KPN op www.kpn.com of bel naar 0800-0402 (gratis).
    Je klantnummer bestaat uit 5, 6, 7, 8, 9 of 10 cijfers.

    Bij Lijbrandt Telecom vind je de gegevens als volgt:
    Log met je gegevens in op http://portal.lijbrandt.nl/portal/ of bel met 0900-4404040 (0,45/min).
    Je contractnummer is een nummer tussen de 1 en 8 cijfers lang.

    Bij Tele2 vind je de contractgegevens als volgt:
    Log met je gegevens in op www.tele2.nl/mijncontract of bel met 0900-2411602 (0,10/min).
    Je contractnummer bestaat uit 9 cijfers beginnend met een 5, een B gevolgd door 10 cijfers of een een nummer tussen de 1 en 7 cijfers lang.
    Voor voormalige Alice klanten bestaat het uit NL gevogld door 8 cijfers.

    Bij Telfort vind je de contractgegevens als volgt:
    Log met je inloggegevens in op www.telfort.nl/mijncontract of bel met 0900-9596 (0,30/min).
    Je contractnummer voor ADSL bestaat uit 8 cijfers.
    Je contractnummer voor Glasvezel begint met een 1 gevolgd door 9 cijfers.

    Bij UPC vind je de contractgegevens als volgt:
    Log met je gegevens in op www.upc.nl/mijncontract of bel met 0900-1580 (0,10/min).
    Je contractnummer bestaat uit 5, 6 of 7 cijfers en kan worden voorafgegaan door 2 letters.
    Let op: Het klantnummer wordt niet geaccepteerd in onze overstapservice, enkel het contractnummer.

    Bij Vodafone vind je de gegevens als volgt:
    Log met je gegevens in op My Vodafone Thuis op www.vodafone.nl of bel met 0900-7171000 (0,10/min).
    Je contractnummer is een nummer tussen de 1 en 8 cijfers lang.

    Bij XMS vind je de contractgegevens als volgt:
    Log met je gegevens in op www.xmsnet.nl/mijncontract of bel met 088-5552555 (lokaal tarief).
    Je contractnummer bestaat uit 8 cijfers.

    Bij XS4ALL vind je de contractgegevens als volgt:
    Log met je gegevens in op www.xs4all.nl/mijncontract of bel met 020-3987666 (lokaal tarief).
    Je contractnummer begint met XS gevold door 6, 7 of 8 cijfers en/of letters.

    Bij Ziggo vind je de gegevens als volgt:
    Log met je gegevens in op www.ziggo.nl/mijncontract of bel met 0900-1884 (0,10/min).
    Je klantnummer bestaat uit 8 cijfers beginnend met een 1.