Wanneer gaat mijn nieuwe prijzen in?
Vanaf 1 juli 2020 gaan de nieuwe prijzen in.

Wanneer zie ik de nieuwe prijzen terug op mijn nota?
Vanaf 18 juni 2020 kun je je nieuwe nota terugvinden in Mijn Online.nl.

Waarom wijzigt Online.nl de prijzen?
Bij ons geniet je van het compleetste pakket voor de beste prijs. Omdat we je dat graag blijven bieden, investeren we continu in de kwaliteit van ons netwerk en onze diensten. Nu mensen meer thuiswerken, tegelijk tv-kijken en vaker online zijn, wordt er veel meer van ons netwerk gevraagd. De afgelopen twee jaar zien we dat er maar liefst 50% meer data verbruikt wordt. We investeren daarom in sneller en stabieler internet. En bieden op steeds meer plekken internet via glasvezel. Zo blijft compleet écht compleet en kun je ook in de toekomst optimaal genieten van al onze diensten. Om deze investeringen mogelijk te maken, passen we onze tarieven aan.

Krijgen alle klanten van Online.nl dezelfde prijswijziging?
Nee, dat is afhankelijk van je abonnement. Daarnaast worden klanten die nu een verouderd ADSL Basis, ADSL Extra of Internet 30 Mb/s abonnement hebben, omgezet naar Internet. Klanten met een Internet 50 Mb/s abonnement worden omgezet naar Maximaal Internet. De prijzen van deze twee producten verschillen.

Wat gebeurt er met mijn lopende kortingen?
Eventuele lopende tijdelijke kortingen blijven gehandhaafd. Meer details kun je terugvinden in je persoonlijke e-mail.

Kan ik mijn huidige abonnement wijzigen of opzeggen?
De duur van je contract en de contractvoorwaarden veranderen niet. Wil je naar aanleiding van de e-mail je abonnement wijzigen of kosteloos opzeggen? Neem dan binnen een maand contact met ons op.