Update 18 februari 2021
Het winterse weer is voorbij en onze monteurs zijn druk bezig om alle achterstanden in te halen, zodat iedereen op tijd geholpen kan worden. Het kan zijn dat in sommige gebieden het nog iets langer duurt voordat er een monteur langs kan komen. Onze excuses voor het ongemak.

-----

Door het winterse weer kan het zijn dat monteurs vertraagd zijn en dat afspraken uitlopen. Ook zijn de wijkcentrales niet altijd goed bereikbaar, waardoor niet alle situaties direct opgelost kunnen worden. Het kan gebeuren dat een monteur niet in staat is om langs te komen. In dat geval wordt er altijd telefonisch contact met je opgenomen om een nieuwe afspraak in te plannen en/of vervolgstappen te bespreken. Onze excuses voor het ongemak.

Waar gaat je vraag over?

Heb je een vraag over het instellen van je voicemail? Of lukt het niet om de Interactieve TV App te openen? Wij hebben alle veel gestelde vragen en antwoorden voor je op een rijtje gezet. Hieronder kun je kiezen uit categorieën die passen bij je vraag. En kom je er niet uit? Probeer dan ook eens onze stap-voor-stap oplossingen.