Automatische incasso

De meeste klanten kiezen voor automatische incasso. Het is gratis, betrouwbaar en makkelijk. Bij deze manier van betalen schrijven we het te betalen bedrag iedere maand automatisch van je rekening af. Dat is altijd gedurende de laatste 4 werkdagen van de maand. Je kan drie dagen voordat de automatische incasso plaatsvindt je nota bekijken in Mijn Online.nl. Mocht je nog niet betalen via automatische incasso, kan je dit via de ‘machtigingskaart’ aanvragen.


Acceptgiro per e-mail

Als je betaalt per acceptgiro krijg je voor elke nieuwe betaalperiode een e-mail met een betaalverzoek. Je kunt je nota gemakkelijk en direct betalen via internet (iDEAL).

Heb je een betaling gemist via de automatische incasso? Dan ontvang je een herinnering via de accept e-mail. Deze kun je gemakkelijk met iDEAL betalen.



Veelgestelde vragen

  1. Hoe kan ik een acceptemail betalen?
  2. Ik heb een acceptemail ontvangen maar ik kan ‘m niet bekijken. Wat moet ik doen?
  3. Hoe weet ik dat ik betaald heb?
  4. De betaalstrook in de e-mail is rood. Wat betekent dit?
  5. Wat als ik een acceptemail in mijn e-mail heb verwijderd?
  6. Ik heb net betaald, maar de betaalstatus geeft dat nog niet aan. Hoe kan dat?
  7. Kan ik een acceptemail doorsturen?

Blijf op de hoogte met onze blog